מהי מדיניות הביטולים של GROO?

אם ברצונכם לבטל שובר ולהזדכות עליו, נמליץ לך לעיין במדיניות הביטולים שלנו:

ברצוני לבטל שובר לקבלת מוצר מאחד מהספקים שלנו (מוצרי חשמל, רהיטים, אופנה וכו'):

שוברים מסוג זה ניתן לבטל לאחר החזרת המוצר לספק במסגרת 14 ימים מקבלתו.
על מנת להחזיר את המוצר, נמליץ לך ליצור קשר עם הספק ולתאם מולו את החזרת המוצר.
הספקים שלנו הינם בתי עסק עצמאיים, על כן מדיניות החזרת המוצרים משתנה מספק אחד לאחר.
עם קבלת אישור לזיכוי העסקה ע"י הספק, אנא נעדכן אותך בכך.

ברצוני לבטל עסקת תיירות, הארחה, נסיעה, חופש או בילוי:

ניתן לבטל עסקת רכישת שובר למופע, שירות הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, בתוך 14 ימים ממועד רכישת השובר, ובתנאי שמועד הביטול חל יותר מ-7 ימים שאינם ימי מנוחה קודם למועד שבו אמור השירות להינתן. יובהר ששובר שנרכש במהלך 7 ימים שאינם ימי מנוחה או פחות קודם למועד שבו אמור השירות להינתן - לא ניתן לביטול ועל כן יחויב במלוא המחיר.
ביטול עסקת רכישת שובר יגרור ניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם ובהתאם לחוק הגנת הצרכן.
האמור לעיל, הנו תמצית בלבד ואינו מחליף את ייתר תנאי סעיף 24 לתנאי השימוש החלים בעניין זה. 
במידה וברצונכם לבטל עסקה מסוג זה, אנא עדכנו את שירות הלקוחות שלנו בבקשתך כאן.
לתשומת לבך, חשוב למלא את שדה 'מספר תעודת זהות' בטופס הבקשה.

ברצוני לבטל עסקת מתן שירות בה נדרש תיאום מראש מול בית העסק:

עסקאות המיועדות למועד מסוים או שנעשה תיאום מראש למועד ספציפי, כגון: טיפולי ספא, טיפולי קוסמטיקה, פעילויות אקסטרים, סדנאות, קורסים וכו', תוכלו לבטל במסגרת 14 ימים ממועד הרכישה ובלבד שמועד הביטול נעשה לפחות שני ימים שאינם ימי מנוחה קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.
הזיכוי מתאפשר לאחר עדכון בית העסק הרלוונטי על ביטול העסקה וקבלת אישור ממנו על ביטול הגעתכם וזיכוי השובר.
אנא עדכנו את שירות הלקוחות שלנו בבקשתך כאן אם ביטלתם הגעה מול בית העסק.

ברצוני לבטל עסקה למופע או הצגה:

ניתן לבטל את הרכישה במסגרת 14 ימים ובלבד ממועד הרכישה שמועד הביטול נעשה לפחות 7 ימים שאינם ימי מנוחה קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.

ברצוני לבטל עסקה לשובר מסוג אחר:

שוברים אלו ניתן לבטל אם פניתם אלינו בבקשה לביטול במסגרת 14 ימים ממועד הרכישה (אלא אם צוין אחרת באותיות הקטנות) וכל עוד השובר טרם מומש. לאחר 14 ימים ממעמד הרכישה, ברוב המקרים לא ניתן להזדכות על שוברים.
אנא הרגישו בנוח לפנות אל שירות הלקוחות שלנו במידה ונסיבות מיוחדות מנעו מכם לממש את השובר, אנו נעשה מאמץ למצוא פתרון עבורכם.

 

לפתיחת בקשה לביטול שובר לחצו כאן.