כל השוברים שלכם נמצאים בחשבון ה-GROO שלכם.
על מנת לצפות בשובר שלכם, התחברו לחשבונכם ע"י לחיצה על 'התחברות' בפינה השמאלית בראש העמוד.
מלאו את פרטי ההתחברות שלכם ולחצו על 'התחברו ל- GROO'.
לאחר מכן, לחצו על שמכם בפינה השמאלית בראש העמוד ונווטו לאזור 'החשבון שלי'.
לחצו על "צפה בשובר" בסמוך לשובר בו תרצו לצפות או להדפיס.
אם הנכם משתמשים באפליקציה, לחצו על התפריט מצד ימין למעלה, ולאחר מכן על "השוברים שלי".
הוראות מימוש השובר יופיעו תחת האותיות הקטנות.
שימו לב כי במרבית עסקאות המוצרים באתר המוצר שרכשתם ישלח ישירות לכתובת המשלוח שציינתם במעמד רכישת השובר.
במקרים אלו השובר ימומש באופן אוטומטי ולא תידרש כל פעולה נוספת מצדכם.
יש לשים לב להוראות המימוש המופיעות תחת האותיות הקטנות: ישנן עסקאות בהן יש ליצור קשר עם הספק על מנת לתאם את המשלוח וישנן עסקאות בהן תדרשו להזין את קוד השובר/קוד הביטחון באתר של בעל העסק.
במקרים בהם מימוש השובר נעשה באתר בית העסק, תידרשו להזין גם את הכתובת המשלוח.
במידה וחויבתם על שובר GROO אך הוא לא מופיע בחשבונכם באתר, ככל הנראה רכשתם אותו בטעות מחשבון GROO אחר. דבר זה יכול לקרות כאשר מספר אנשים מתחברים לחשבון ה-GROO שלהם מאותו מחשב.
אם אינכם יודעים באיזה חשבון מצויים להיות השוברים שלכם, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות כאן ונשמח לסייע.