קוד ה- GROO שלי לא תקין

שובר GROO מכיל ארבעה מזהים שונים המופיעים בצידו הימני העליון של השובר:

1. קוד ביטחון
2. קוד שובר
3. מספר הזמנה
4. תאריך רכישה

אמצעי זיהוי השובר המתבקש למימוש השובר בבית העסק משתנה בין בית עסק אחד למשנהו, על כן חשוב לשים לב איזה אמצעי נדרש ממכם בעת המימוש.

במקרים בהם יש להזין את הקוד השובר באתר בית העסק על מנת לממש אותו, יש לוודא שהנכם מזינים את קוד השובר בתיבה המתאימה, ללא תווים מיותרים, רווחים או טעויות הקלדה.
אם הקוד שבידכם מכיל אפסים, כדאי לנסות להחליפם באות "O" בלועזית, ולהיפך.
אנו ממליצים להעתיק ולהדביק את הקוד ישירות מהשובר, על מנת להבטיח שלא יהיו רווחים מיותרים. בנוסף, כדאי לנסות לעשות שימוש פעם בקוד הביטחון ופעם בקוד השובר. אם כל זה לא עבד, ייתכן שהקוד שבידכם לא תקף. שגיאה זו יכולה לפעמים להתרחש אם קוד השובר אינו נטען כראוי למסד הנתונים של בית העסק.
על מנת לפתור בעיה זו, אנא פנו ישירות לבית העסק על מנת שיאפס את הקוד שלכם באופן ידני ועדכן אותנו בכך.
פרטי ההתקשרות עם הספק מופיעים על גבי השובר עצמו, כמו גם התאריכים והשעות בהם ניתן לממש את שובר ה-GROO בבית העסק אליו נרכש השובר. 

אם אתם נתקלים בקושי נוסף במימוש השובר, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו כאן ונשמח לעזור.