אני לא מקבל את המייל היומי מ- GROO

לעתים העדכונים היומיים שאנו שולחים לכם במייל מגיעים לתיקיית "דואר זבל", לכן השלב הראשון הוא לבדוק בתיקיה זו. במידה והעדכונים אכן מגיעים לתיקיה זו, אנא הוסיפו את "noreply@gcommerce.co.il" לרשימת הכתובות הבטוחות שלכם כדיי לוודא שתקבלו מיילים מאיתנו.
במידה ואתם בעלי חשבון Gmail, תוכלו לבדוק אם העדכונים מועברים לתיקיית "קידומי מכירות"/ "Promotions" אשר נמצאת בצידו השמאלי של המסך בסמוך לתיקיות "דואר נכנס" ו"דואר זבל".
אם יש לכם כבר חשבון ב-GROO, תוכלו לרענן את רשימות התפוצה אליהן אתם מנוים בחשבונכם באתר www.groo.co.il פשוט התחברו ולחצו על "העדכונים שלי", שם תוכלו לבטל, להרשם מחדש ולנהל את האזורים אליהם תרצו הירשם.

במידה ועשיתם את כל השלבים הללו ועדיין אינכם מקבלים עדכונים, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות כאן ונשמח לעזור.